30 March 2015

Testimoni Kelas Asas Blog & Fanpage

Salam sejahtera,

Syukur Alhamdulilah 28 Mac Sabtu lepas, akhirnya dapat jugak aku menghadirkan diri ke kelas Cikgu Zaila bersama dgn HAPPYIRFA yg menjadi GPS hehe..

Kami bertolak dari Nilai pada pukul 0815 pagi ke Kota Kemuning. Disebabkan GPS tu tetiba senyap seribu bahasa, dan melalui banyak roundabout akhirnya kami sampai di rumah Cikgu Zaila pada pukul 0930. Sorry Cikgu kami sesat...

ok pendek cerita..(sebenar x ada idea hihi)..

Beruntung gak dpt belajar dgn cikgu Zaila ni, sabar dgn mengajar sampai sakit2 pinggang dibuatnya..Banyak gak ilmu tips tentang blog dan fanpage yg aku dapat. kelas yg santai dan tak stress hehehe

Memang aku bercita2 ingin "Work at home mom" tapi dengan keadaan yg tak mengizinkan, cita2 tu terpaksa ditangguhkan dulu..

Rupa2nya, dgn mengikuti kelas ni, baru aku tau bagaimana dgn mengunakan blog kita pon boleh menjana pendapatan.

Memang digalakkan lah kepada sesiapa yg mempunyai minat utk bekerja dari rumah agar belajar dgn beliau..

Bagaimana?...

Jgn malu2 hubungi Cikgu Zaila zailabinimdae.blogspot.com
untuk mengetahui dgn lebih lanjut.





3 comments:

Unknown said...

Keep it up

Unknown said...

Tq darling..

Zaila Mohamad said...

sayang ulasan kelas buat di blog gerobok chomel ya, kemudian jangan lupa letak link gerobok chomel di sini juga :)

teruskan saya tunggu entri Turki sebab impian saya juga nk melawat negara Turki, doakan saya kak

Copyright to NUKILAN DARI HATI
Designed by UMIESUEstudio 2015