06 April 2015

April 2015..

Ya Allah..kejap je kita dah sampai ke bln APRIL. Macam2 dugaan sepanjang tahun 2015 nih. En Suami pon dah hampir 2 bln (15 Apr) kat Doha.

Alhamdulilah, aku manage lah nak handle urusan kat sini dgn anak2. Kadang2 bila teringat tuh tuhan je yang tahu huhuhu...Semoga dipermudahkan urusannya disana dan semoga aku 'kuat' dgn ujian Allah. 


Bln JUN nanti warga MAS akan terima 'surat' keramat. 
1 atau 2 surat??

1 - anda akan bekerja dgn MAS sehingga bln OGOS 2015

2 -   anda akan bekerja dgn MAS sehingga bln OGOS 2015 &
TAHNIAH anda dpt bekerja dgn NEWCO...
(aku agak mcm tulah...)

Sedih.. setelah hampir 19 tahun (paling lama lee aku bertahan dgn MAS) akhirnya pengakhirannya makin hampir..

Aku tau semuanya telah tertulis, kita hanya mampu berdoa, tawakal dan usaha.. 

Plan B? mcm2 gak aku fikir nak buat...kita tunggu dan lihat..





1 comment:

Ainol Adnan said...

Berserah je kpd Allah...rezeki di tangannya..

Copyright to NUKILAN DARI HATI
Designed by UMIESUEstudio 2015